Inloggen

Inloggen als inwoner

Inloggen als aanbieder

Om producten toe te voegen, gegevens te wijzigen of bestellingen in te zien, dient u in te loggen als aanbieder.

Inloggen als aanbieder

Heeft u een brief ontvangen?

Heeft u een brief ontvangen met daarin een eenmalige activatiecode? Dan kunt u deze hieronder invullen om uw account te activeren.

Wanneer u op "Activeren" drukt zal er een e-mail naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd met verdere instructies.

Hulp nodig?

Als u vragen heeft of er niet helemaal uitkomt, dan kunt u contact opnemen.

Stuur ons een e-mail

Veelgestelde vragen

Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen?

Om zeker te weten dat alleen u in kan loggen in uw account, willen we graag dat u een e-mailadres invult.

Waar vind ik mijn klantnummer en eenmalige activatiecode?

Als het goed is heeft u een brief ontvangen met deze gegevens.

Ik heb (nog) geen brief ontvangen

Als u geen brief heeft ontvangen of niet op de brief kan wachten, neem dan contact op met de gemeente.

Hoe krijg ik een wachtwoord?

Na het invullen van het bovenstaande formulier krijg u de mogelijkheid om een wachtwoord in te stellen.