Instructie annuleren bestellingen

Instructie annuleren bestellingen

Wilt u een (deel van uw) bestelling annuleren? Het annuleren kan door de aanbieder uitgevoerd worden. Als inwoner doet u dit door contact op te nemen met de aanbieder. De contactgegevens staan bij het product in de webwinkel.

Korte instructie voor de aanbieder:

  1. Ga naar Bestellingen en zoek de bestelling op.
  2. Klik hierachter op ‘Bekijken’
  3. Zoek de bestelregel op die u wilt annuleren.
  4. Klik hierachter op ‘Bestelregel annuleren en terugbetalen’
  5. U krijgt een melding waarin staat dat u het product gaat annuleren, klik op ‘Doorgaan’. Hiermee ontvangt de inwoner zijn budget weer terug.
  6. U krijgt een melding om de terugbetaling te starten aan de gemeente m.b.v. iDeal, klik op ‘Start terugbetaling’. Klikt u op ‘Afbreken’, dan kunt u later alsnog het proces vervolgen door op ‘Terugbetaling starten’ te klikken achter de bestelregel.
  7. Het iDeal-proces wordt gestart, selecteer uw bank en vervolg het iDeal-proces.
  8. Wanneer de terugbetaling is gelukt komt u weer terug in de webwinkel. De gemeente heeft het bedrag van u terug ontvangen.

Vragen? Neem dan contact op met de accountmanager via doemeepas@coevorden.nl